wtorek, 20 lutego 2018

Kraków - Tydzień 2

  Ostatni tydzień był bardzo ciekawy.

  W poniedziałek omówiłem z moim partnerem naszą prezentację o Piłsudskim. Wybraliśmy go, ponieważ był najważniejszym polskim politykiem XX wieku.

  We wtorek byłem w Muzeum Narodowym. Chociaż jest to małe muzeum, ma piękne obrazy. Moje ulubione to te z Jana Mateiki.

  W środę poszedłem do Muzeum Etnograficznego. Tam dowiedziałem się o życiu codziennym w Krakowie w przeszłości. Najciekawsze były dla mnie krakowskie sceny szopki, ponieważ bardzo różnią się od portugalskich.



  W czwartek mieliśmy prezentacje. Wszystkie projekty były niesamowite i dość kreatywne.

  W sobotę byliśmy w Auschwitz-Birkenau. To był dzień mocnych wrażeń.

  W niedzielę mieliśmy wycieczkę do Zakopanego. To był inny dzień, w górach, wszędzie śnieg. Myślę, że najlepszą rzeczą było zjedzenie obiadu w tradycyjnej restauracji z muzyką na żywo i tańcem!



Alexandre Bernardo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz