sobota, 10 lutego 2018

Niestereotypowa Ankieta

1- Jak najchętniej spędzasz czas?

Najchętniej spędzam czas słuchać muzyki, czytać, spacerować w parku I uczyć się na egzaminie.

2- Z kim lubisz plotkować?

Lubię plotkować z moimi współlokatorkami, kiedy jemy razem.

3- Co w tobie wzbudza największy strach?

Największy strach wzbudza we mnie lęk wysokości . Nie czuję ziemi pode mną i się boję .

4- Jakie masz największe marzenie?

Nidgy nie przestanę marzyć o zdobywać magisterium. Kiedy będę to mieć, mogę myśleć tylko o pracy. 

5- Jaka sytuacja irytuje cię?

Najbardziej irytuje mnie kiedy muszę bueć, bo jestem spóźniona. 

6- Z kim najgorzej sobie radzisz?

Najgorzej radzę sobie z dziećmi. Nie mam doświadczenie i boję się robić coś źle.

7- Jakich osób nie cierpisz ?

Nie cierpię osób, które nie są widny i miły, bo ja zawsze usiłuję się być .

8- Co jest twoim największym sukcesem?

Moim największym sukcesem jest kiedy to co mówię, myślę i robię są w harmonii .

Debora


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz