niedziela, 11 lutego 2018

Niestereotypowa ankieta

Pierwszy dzień kursu musieliśmy zrobić niestereotypową ankietę: mieliśmy spis z pytaniami, które musieliśmy zapytać kolegom  z lekcji. Korzystałam, więc, z tych pytań do robienie mój post i zapytałam moich koleg z Hiszpanii. To są rezultatami:

Omar najchętniej lubi spędzać czas z jego kolegami a kiedy jest w domu lubi oglądać seriale i gra z jego kociakiem.

Yolanda lubi plotkować o znanych osobach, w szczególności o tych, którzych ona nie lubi i też o niepoeodzeniach miłosnych z innych ludzi.

Zapytałam Józefa kto najbardziej go irytują i on odpowiedział, że nie znosi ludzi, którzych uważają się za lepszych od innych.

Następnie pytanie było dla Anabela: ona nigdy nie przestanie marzyć o muzyce (tak, bardzo profundyczny odpowiedz!), a też o cukierkach.

Teraz jest kolejem Carlosa: Największy strach wzbudza we nim, kiedy musi iść do lekarza, bo lekarz zawsze gani go ponieważ on pali dużo papierosów.

A, ostatnie pytanie będzie dla mnie, bo tak, naprawdę uwielbiam o tym szpanować: moim największym sukcesem (przynajmniej jeden z nich) było, kiedy otrzymałam legitymację żeglarską.

                                                                                                                            Claudia Mayans

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz